1, 2, 3, programez în Scratch
F.M. Dostoievski (1821‑1881) este unul dintre cei mai importanţi scriitori ai lumii, operele sale având o influenţă profundă asupra întregii ficţiuni a secolului XX şi bucurându‑se şi astăzi de aceeaşi largă apreciere în rândul cititorilor. La Editura Polirom au apărut până în prezent: Scrieri politice (1999), Nopţi albe şi alte microromane (2002), Jucătorul şi alte microromane (2003), Idiotul (2000, 2007, 2011, 2018), Demonii (2003, 2007, 2012), Jurnal de scriitor (2006, 2008), Însemnări din subterană şi alte microromane (2007, 2012), Jucătorul (2007, 2011), Crimă şi pedeapsă (2011, 2016), Fraţii Karamazov (2011, 2018), Adolescentul (2011, 2015), Oameni sărmani (2014, 2016) şi Scrisori I (1837‑1859) (2018).
Îți plac calculatoarele și jocurile video?
Atunci, această carte este perfectă pentru tine. Cu câteva click-uri, poți să-ți creezi propriile animații interactive cu ajutorul programului Scratch și să devii un programator genial.
Conține:
● Fișe explicative pentru a înțelege pe deplin programarea în Scratch, pentru a testa toate posibilitățile și pentru a vedea dacă ai înțeles corect.
● Un program complet pentru a-ți realiza propriul joc de spart cărămizi, urmând instrucțiunile pas cu pas, dar și încercând propriile variante.
Cu Scratch, este foarte ușor să creezi, să experimentezi, să desenezi și să dai frâu liber imaginației. Astfel, vei deveni un adevărat maestru al programării.
Editura | Gama |
---|---|
Colecție | Top 10 |
Ediția cărții | II |
ISBN | 9786060561385 |
Traducător | Emil Iordache |
Număr de pagini | 64 |
Formatul cărţii | 20.5 x 27.5 cm |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2021 |
Nou | Default |
Validate your login