Uneori o idee bună nu este suficientă. Crezi într-o idee bună. Ştii că implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atât pentru tine, cât și pentru organizaţia sau comunitatea din care faci parte. O prezinţi, sperând într-un sprijin entuziast. În schimb, ţi se adresează întrebări care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Înainte să realizezi ce se întâmplă, ideea ta este respinsă.
Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună
Epuizat din stoc
SKU
C196600
45.51 LEI
Detalii
Mai multe informații
Editura | Publica |
---|---|
Colecție | Leadership |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-1931-94-4 |
Traducător | Anda Sebeși |
Număr de pagini | 200 |
Formatul cărţii | 14,5 x 20,5 cm |
Data apariției | 2012 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}