Moartea lui Steve Jobs a ridicat una dintre cele mai presante intrebari care puteau aparea in lumea tehnologiei si a afacerilor: poate oare Apple sa ramana la fel si fara liderul sau iconic? Multi din interiorul companiei s-au aratat dornici sa arate ca Apple putea fi la fel de inovativa ca atunci cand era condusa de Jobs. Altii erau dureros de constienti de imensa provocare ce li se asternea in fata. Iar pe masura ce afacerea a devenit tot mai complexa si globala, Apple s-a trezit in centrul atentiei – de cele mai multe ori, o atentie critica.
Sa-si mentina pozitia dominanta pe piata, a devenit esential, pe masura ce incerca sa cucereasca noi si noi frontiere si sa satisfaca gustul de neoprit al publicului fata de produsele „nebunesc de bune“.
Bazata pe mai bine de doua sute de interviuri cu actuali si fosti executivi, parteneri de afaceri sau observatori ai fenomenului Apple, cartea este un portret relevant al companiei Apple la acest moment – dar si unul care ne ofera indicii cu privire la viitorul acesteia.