BrandSimple

Epuizat din stoc
SKU
C159839
47.20 LEI

Detalii

Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.

În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.

Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Publica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1931-10-4
Traducător Mihaela Sofonea
Număr de pagini 336
Formatul cărţii 14.5 x 20.5 cm
Data apariției 2010

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

BrandSimple