Branduri senzoriale

Epuizat din stoc
SKU
C146305
44.95 LEI

Detalii

Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.

Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Publica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-88750-9-8
Traducător Mihaela Sofonea
Număr de pagini 304
Formatul cărţii 14.5 x 20.5 cm
Data apariției 2009

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Branduri senzoriale