Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.
Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.
Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.
Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.
Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.