Incepand de la primii pasi ce trebuie facuti in vederea formarii unei imagini personale favorabile promovarii ulterioare, pe scara ierarhica, a unui debutant – alegerea vestimentatiei corecte de serviciu, cizelarea artei de comunicare orala si scrisa etc. –, cititorul afla treptat cum poate contribui la imbunatatirea imaginii firmei a carui angajat, director sau patron este. Se pune accentul pe importanta antetului, siglei, logoului si paginii de internet, a comunicatelor si portofoliilor de presa, a redactarii unui articol, a conceperii unei reclame. Nu este neglijata, de asemenea, nici sustinerea onorabila a unui discurs public, foarte important atat pentru consolidarea imaginii personale, cat si a celei institutionale. Toate acestea, si multe altele, contribuie la gasirea „cheii succesului"! Sfaturile celor doua autoare vor da rezultate garantate daca sunt urmate, ambele avand o bogata experienta in domeniu. Mariana Nicolae este profesor de comunicare in afaceri la Facultatea de Relatii Economice Internationale, Academia de Studii Economice din Bucuresti, si autoare de manuale de comunicare in limba engleza. Victoria Seitz este profesor de marketing la California State University of San Bernardino, a publicat sute de articole despre crearea imaginii, marketing si relatii publice si e invitata la numeroase emisiuni de radio si de televiziune din SUA.
Detalii
Mai multe informații
Editura | Humanitas |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-50-1940-2 |
Număr de pagini | 228 |
Data apariției | 2008 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!