Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari.
Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.
Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor • Crearea imaginii de marca • Concentrarea asupra diversitatii • Structurarea unui sistem de identitate vizuala • Mitologii contemporane • Metafore dinamice • Retete pentru imagini eficiente • Cum prind glas culorile • Opt moduri de a fi ale imaginii • Ecranele prind viata
Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.
Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor • Crearea imaginii de marca • Concentrarea asupra diversitatii • Structurarea unui sistem de identitate vizuala • Mitologii contemporane • Metafore dinamice • Retete pentru imagini eficiente • Cum prind glas culorile • Opt moduri de a fi ale imaginii • Ecranele prind viata