Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

Epuizat din stoc
SKU
C152321
31.74 LEI

Detalii

Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari.

Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.


Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor • Crearea imaginii de marca • Concentrarea asupra diversitatii • Structurarea unui sistem de identitate vizuala • Mitologii contemporane • Metafore dinamice • Retete pentru imagini eficiente • Cum prind glas culorile • Opt moduri de a fi ale imaginii • Ecranele prind viata

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Polirom
Colecție Relatii publice si publicitate
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-1500-1
Traducător Ioana Manole
Număr de pagini 224
Formatul cărţii 16 x 23.5 cm
Data apariției 2009

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale