Cultura serviciilor superioare

în stoc
SKU
C211825
69.00 LEI

Detalii

Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă. Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere


Am asistat la evoluția peisajului corporatist. Și am văzut că numeroase aspecte au rămas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arată cum putem evolua cu ajutorul cărții sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: să ne înălțăm și să ne ridicăm deasupra zilei de ieri. Warren Bennis


Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă. Adrian Gostick și Chester Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle


O carte care ar trebui să fie lectură obligatorie la şcoală. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o ţară întreagă. O carte care mie mi-a lărgit orizontul şi mi-a schimbat mentalitatea. Dragoș Anastasiu, Președinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Publica
ISBN 978-606-8360-49-2
Traducător Mihaela Sofonea
Număr de pagini 376
Formatul cărţii 14.5x20.5
Tip copertă broșată
Data apariției 2013

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Cultura serviciilor superioare