Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Epuizat din stoc
SKU
C194309
9.17 LEI

Detalii

Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Polirom
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-0743-3
Traducător Cristina Popa
Număr de pagini 456
Formatul cărţii 13x20 cm
Data apariției 2007

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!