Elevii problemă. Traumă și eșec școlar

Epuizat din stoc
SKU
C212768
45.51 LEI

Detalii

Prezentând succint ultimele cercetări din neuroştiinţe referitoare la modul în care trauma afectează creierul şi comportamentul şi atenţionând asupra riscului unui tratament farmacologic pripit, autoarea oferă criterii clare pentru diagnosticul corect al stresului posttraumatic, relatează o serie de cazuri relevante din propria-i experienţă de clinician şi oferă proceduri terapeutice specifice de „prim ajutor psihofiziologic" şi de „terapie de autoreglare", uşor de aplicat la clasă ori în cabinetul şcolar.


„Cercetările din ultimii ani au arătat cât se poate de limpede în ce fel trauma afectează creierul, influenţând în cele din urmă învăţarea şi comportamentul. Pentru nişte educatori şi psihologi care vor să fie cu adevărat eficienţi, trebuie să ne punem la curent cu aceste noi descoperiri, pentru a şti în ce fel putem lucra cât mai bine cu elevii noştri dificili." Regalena Melrose


„Felul în care istoriseşte cazurile elevilor pe care i-a tratat şi manifestările violente în urma traumelor suferite aproape că te face să auzi strigătul de ajutor al acelor copii. Dar Melrose nu se opreşte aici. Ea oferă tehnici naturale şi inovatoare prin care profesorii, pediatrii şi psihologii pot ajuta elevii traumatizaţi să-şi recapete echilibrul şi controlul necesare pentru a funcţiona armonios în relaţia cu mediul lor." Judith A. McBride, profesor de psihologie educaţională la Universitatea de Stat din California

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Trei
Colecție Psihologia pentru toți
ISBN 978-973-707-725-7
Traducător Carmen Corina Gugu şi Victor Popescu
Număr de pagini 400
Formatul cărţii 13x20
Data apariției 2013

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Elevii problemă. Traumă și eșec școlar