Stoica, Editura Humanitas Educational, 2003). Pentru cei care nu au citit aceasta carte reamintim ca in ea se regasesc notiunile, definitiile, conceptele si principiile de baza ale evaluarii, impreuna cu exemplele concrete privind proiectarea si adminstrarea diferitelor activitati evaluative (examene, evaluari nationale, evaluari curente s.a.). Lucrarea de fata face un pas inainte catre tendintele internationale actuale din domeniul evaluarii, accentuand acele elemente care, in acest moment al dezvoltarii culturii evaluarii in Romania, joaca rolul de inovatii si de viitoare optiuni ale factorilor de decizie. Este convingerea noastra ca aceste elemente, care astazi par poate dificil de pus in practica la noi, vor deveni maine alternative viabile pentru invatamantul romanesc aflat in confruntarea cu provocarile societatii cunoasterii. Credem, de asemenea, ca tema centrala a cartii - inovatie in evaluare - va contribui la relansarea unei dezbateri publice complexe cu privire la perspectivele educatiei romanesti odata cu aderarea tarii la Uniunea Europeana." (Autorii) Adrian StoicaRoxana Mihaileste Sef al Departamentului de Cercetare din cadrul Serviciului National de Evaluare si Examinare si expert pentru evaluare / certificare al Centrului National pentru Dezvoltarea Invatamantului Profesional si Tehnic este profesor universitar la Catedra de Stiinte Socio-Umane a Universitatii Tehnice de Constructii din Bucuresti si director al Serviciului National de Evaluare si Examinare. Principalele domenii in care lucreaza sunt teoria si practica evaluarii, design-ul si implementarea proiectelor de reforma a invatamantului, politicile educationale si cercetarea stiintifica in educatie.
Detalii
Mai multe informații
Editura | Humanitas |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 973-689-068-6 |
Număr de pagini | 224 |
Formatul cărţii | 19*26.5 cm |
Data apariției | 2006 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!