Fiind student în anul doi, Mark Zuckerberg a creat un site web simplu pentru a servi ca rețea socială a campusului. Astăzi, Facebook este aproape de nerecunoscut, dacă ne raportăm la originile sale modeste. În lumina recentelor
controverse legate de conturile de știri false care influențează alegerile, de gestionarea datelor personale ale utilizatorilor și de alte acțiuni ale fondatorului său, care a căpătat o putere enormă asupra a ceea ce văd și gândesc oameni din întreaga lume, se poate spune că niciodată o companie nu a provocat mai multe polemici și nu a fost mai prezentă în știrile internaționale.
Facebook. Povestea din spatele unui brand de succes
în stoc
SKU
a243757
Preț special
59.25 LEI
Preț standard
79.00 LEI
Detalii
Mai multe informații
Editura | RAO |
---|---|
ISBN | 9786060066217 |
Număr de pagini | 768 |
Formatul cărţii | 13 x 20 cm |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2022 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}