Fundamentele Marketingului

Epuizat din stoc
SKU
C113095
9.08 LEI

Detalii

Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura: I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale. Grafica: Alexandru Novac Editor: Adrian Golub

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura All
Ediția cărții I
ISBN 978-973-571-693-6
Traducător Roxana Vidican
Număr de pagini 128
Formatul cărţii 10x16 cm
Data apariției 2007

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Fundamentele Marketingului