Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura: I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.
Grafica: Alexandru Novac
Editor: Adrian Golub
Detalii
Mai multe informații
Editura | All |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-571-693-6 |
Traducător | Roxana Vidican |
Număr de pagini | 128 |
Formatul cărţii | 10x16 cm |
Data apariției | 2007 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!