Dar trebuie sa recunoastem ca in jungla afacerilor trebuie sa apelezi la metode neconventionale care sa te faca sa iesi din plutonul mediocritatii. Nu trebuie sa inveti sa cheltui mai mult, trebuie sa inveti sa castigi mai mult valorificand toate resursele. Din numeroasele studii de caz prezentate, conceptele sunt usor de asimilat datorita stilului captivant si pragmatic specific lui Levinson. Capitolele cartii trateaza: concentrarea asupra publicului tinta, stabilirea unui buget si mentinerea in limitele acestuia, selectarea mijloacelor de comunicare in masa potrivite, brainstorming de gherila, realizarea unor imagini si texte eficiente, crearea reclamelor longevive, greseli care conduc la esecul reclamelor, vanzari promotionale, materiale care iti pot imbunatati relatiile cu publicul, necesitatea testelor care sa prezica cu acuratete rezultatele publicitatii si nu numai.
Guerrilla advertising. Arme si tactici neconventionale de obtinere a profiturilor mari cu investitii mici in publicitate
Epuizat din stoc
SKU
c78275
30.18 LEI
Detalii
Mai multe informații
Ediția cărții | - |
---|---|
ISBN | 973-99937-7-x |
Traducător | - |
Număr de pagini | 352 |
Formatul cărţii | 17*24 cm |
Data apariției | 2002 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!