"Proprietarilor de firme mici le este adesea greu să înveţe cum să gestioneze succesul. Când o firmă merge bine, mulţi patroni/directori generali încep să se axeze exclusiv pe creşterea profitului, indiferent de costuri – abandonând tot ce făcuse odată afacerea specială. De obicei, fondatorul se mută într-un birou mare la etaj şi nu mai pune deloc piciorul în fabrică. Angajaţii care au contribuit la succesul iniţial al companiei descoperă brusc că sunt ultimii care află ce se întâmplă şi că punctele lor de vedere nu mai sunt apreciate sau căutate.
Aşadar, încearcă să te asiguri că firma ta creşte într-un ritm adecvat şi, dacă este posibil, implică-ţi angajaţii în evoluţia ei. Dacă deţii o firmă mică şi te gândeşti la o extindere, spune-le tuturor angajaţilor despre planul tău – include-i pe toţi, de la şoferul de camion şi până la conducerea superioară - şi solicită-le contribuţia. Dacă este posibil, cel mai bine ar fi să analizaţi împreună detaliile extinderii, luând în considerare provocările care stau în calea angajaţilor şi incluzând corecţiile dorite de ei. Principalii câştigători vor fi clienţii, iar rezultatul final va fi cel dorit de toată lumea." Richard Branson