Limbajul trupului în mediul de afaceri

în stoc
SKU
a206952
32.00 LEI

Detalii

Ce-ar fi dacă am putea învăţa cum să interpretăm corect limbajul trupului? Ei bine, am influenţa părerea interlocutorilor despre noi sau despre afacerea pe care le-o propunem, i-am convinge mai uşor să ne devină parteneri, am putea colabora cu ei pe termen lung şi… am înregistra încontinuu succese în profesie.

Cartea de faţă explică detaliat limbajul trupului, în contextul modern al afacerilor secolului XXI. Totul începe cu prima impresie (pentru care nu aveţi niciodată o a doua şansă). Dar aceasta nu e de ajuns... Fiecare dintre noi doreşte să-şi prezinte favorabil propria persoană (printr-un efort de coordonare consecventă şi simultană a gesturilor, poziţiei trunchiului şi membrelor şi a expresiei faciale cu ceea ce comunică explicit prin vorbe). Şi, desigur, e bine să fiţi conştienţi şi de semnalele pe care le emiteţi (inconştient) atunci când percepeţi reacţiile interlocutorului (atenţie, mai ales, la gesturile care vă dau de gol, deoarece nu concordă cu vorbele). Pe de altă parte, ar fi minunat să aveţi capacitatea de a descifra corect indiciile pe care le trădează limbajul corporal al celorlalţi (ca să ştiţi cum staţi, în realitate, dincolo de vorbe). Deci, vreţi să încheiaţi afacerea — sau nu?

Dacă da, parcurgeţi paginile acestei cărţi, semnate de cel mai celebru cuplu de experţi în limbajul trupului, şi… veţi vedea lucrurile cu alţi ochi!

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Curtea Veche
ISBN 9786064404794
Traducător Marius Chitoșcă
Număr de pagini 120
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă brosata
Data apariției 2020

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Limbajul trupului în mediul de afaceri