Marketing 3.0

Epuizat din stoc
SKU
C175126
44.95 LEI

Detalii

În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi extind aria de preocupare de la produse la consumatori şi apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrică şi echilibrează profitabilitatea şi responsabilitatea corporatistă.

Bunăstarea, sărăcia, grija faţă de mediu ţin de abordarea umanocentrică adusă de noul tip de marketing, care nu-şi propune doar să vândă nişte produse sau servicii, ci să şi participe, alături de restul partenerilor (distribuitori, cumpărători, coacţionari) la schimbarea în bine a lumii.

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Publica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1931-46-3
Traducător Smaranda Nistor
Număr de pagini 237
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Data apariției 2010
Disponibilitate la furnizor 1 zi

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Marketing 3.0