Mintea influenta

Epuizat din stoc
SKU
a216758
44.90 LEI

Detalii

Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere?

Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile?

Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?

 

Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană.

Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente. Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii.

 

„Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review

 

„[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK

 

„Într-o lume a datelor, e uşor să credem că dovezile concrete pot produce schimbare. Tali Sharot contrazice acest fapt, analizând cum emoţiile tind să domine gândirea în procesul decizional. TIME.com

 

„[...] cititorii vor descoperi în paginile acestei cărţi o mulţime de modalităţi de a-şi dezvolta abilităţile de argumentare.“ Kirkus Reviews

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Litera
Colecție Introspectiv
ISBN 9786063365072
Traducător Mani Afilipoae
Număr de pagini 288
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă brosata
Data apariției 2020
Premii Nobel 2010
Nou Nou

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Mintea influenta