Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Epuizat din stoc
SKU
C193299
30.29 LEI

Detalii

Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.

Cuprins:
Modelul brandingului conectiv • Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? • Noi strategii de abordare a fortelor pietei • Model pentru construirea brandurilor conective • Managementul brandului • Factorii esentiali ai succesului • Aplicatii practice – implicarea partenerilor • Conceperea strategiei de brand • Construirea echipei • Imbunatatirea experientei de brand

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Polirom
Colecție COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-2147-7
Traducător Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu
Număr de pagini 272
Formatul cărţii 160x235 mm
Data apariției 2011

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci