O reclamaţie este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie şi clienţii ei, putând fi folosită pentru a creşte calitatea produselor şi a serviciilor. Chiar şi cele mai incomode reclamaţii pot fi folosite pentru a câştiga capital de imagine şi pentru a îmbunătăţi performanţa companiei.
De regulă, relaţia companie-client este văzută unilateral, iar noutatea cărţii lui Barlow şi Møller constă în prezentarea ambelor instanţe, din ambele puncte de vedere. Şi cei care cumpără produse ori servicii, şi cei care le oferă pot învăţa din această carte care le sunt de fapt rolurile şi cum pot fi ele armonizate.
Această carte este ea însăşi un cadou. Perspectiva ei este inovativă, logică, incontestabilă; exemplele care ne arată cum le putem oferi clienţilor servicii de calitate sunt remarcabile. Janelle Barlow şi Claus Møller vin cu o abordare extrem de bine gândită, care ne permite să acumulăm capital dacă facem din împlinirea dorinţelor şi nevoilor clientului cel mai important aspect al strategiei în afaceri.
De regulă, relaţia companie-client este văzută unilateral, iar noutatea cărţii lui Barlow şi Møller constă în prezentarea ambelor instanţe, din ambele puncte de vedere. Şi cei care cumpără produse ori servicii, şi cei care le oferă pot învăţa din această carte care le sunt de fapt rolurile şi cum pot fi ele armonizate.
Această carte este ea însăşi un cadou. Perspectiva ei este inovativă, logică, incontestabilă; exemplele care ne arată cum le putem oferi clienţilor servicii de calitate sunt remarcabile. Janelle Barlow şi Claus Møller vin cu o abordare extrem de bine gândită, care ne permite să acumulăm capital dacă facem din împlinirea dorinţelor şi nevoilor clientului cel mai important aspect al strategiei în afaceri.