Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic

în stoc
SKU
HU002005/1
30.83 LEI

Detalii

„Cartea aceasta iti va pune la dispozitie cateva sfaturi practice si de bun-simt in asa fel incat sa iesi castigator. Vei dobandi anumite tehnici si tactici verificate in diverse confruntari si care s-au dovedit infailibile in valtoarea inclestarilor politice. Una peste alta, daca esti mai rapid, mai istet si mai bataios decat adversarul tau, ai toate sansele sa castigi. Acesta este si scopul cartii noastre – sa-ti dezvolte calitatile respective. Nadajduim sa-ti punem la dispozitie cateva strategii usor de aplicat, astfel incat sa inveti cum sa inchei o afacere, cum sa castigi clienti, cum sa avansezi ierarhic sau cum sa obtii victoria in alegeri. Si, mai presus de toate, cum sa-ti invingi adversarii. Una dintre cele mai importante lectii pe care le-am invatat este ca nu exista un conflict intre indatorirea de a face ceea ce-i corect si impulsul de a face ceea ce-i rentabil; e pur si simplu depasita o asemenea conceptie. Raman, in schimb, mereu actuale si dezirabile stradania de a-ti pastra buna-cuviinta, generozitatea si onestitatea; necesitatea de a-i investi cu incredere pe cei din jur si de a-ti asuma raspunderea; datoria de a pune in valoare calitatile nebanuite ale oamenilor si de a persevera in tot ce faci. Cel mai adesea, acestea sunt strategiile cele mai eficiente pe calea catre succes.“ (James Carville, Paul Begala)


Firma americana de consultanta Carville & Begala a conceput si a pus in aplicare strategii castigatoare pentru numerosi candidati politici, printre care Robert Casey Sr. (care a devenit astfel guvernator al statului Pennsylvania in 1986), Frank Lautenberg (reales guvernator al statului New Jersey in 1988), Harris Wofford (castigator in cursa pentru Senat in 1991), Zell Miller (guvernator in 1990) etc. Cea mai rasunatoare victorie ramane totusi cea a candidatului la presedintie Bill Clinton, din 1992, dupa o campanie iesita din tipare, dupa cum depune marturie si documentarul de mare succes The War Room (1993).

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Humanitas
Ediția cărții I
ISBN 978-973-50-4567-8
Traducător Adina Cobuz, Simona-Maria Drelciuc, Dorin Nistor
Număr de pagini 236
Formatul cărţii 13x20
Tip copertă brosata
Data apariției 2012

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Pupa-l in bot si papa-i tot. Manual de marketing politic