Atribuite unor naratori anonimi apartinind unui spectru larg al societatii germane, fiecare dintre cele o suta de povestiri cuprinse in volumul Secolul meu (1999) reprezinta un detaliu surprinzator si fascinant.
Fie ca vorbesc despre aparitia radioului si a televiziunii, cele doua razboaie mondiale si perioadele de criza economica ce le‑au urmat, Jocurile Olimpice de la Berlin din 1936, marci germane reprezentative precum Volkswagen, Adidas sau Puma, intilnirea epocala dintre Martin Heidegger si Paul Celan, scindarea Germaniei si caderea Zidului Berlinului, despre poluare, grupari teroriste sau criza paternitatii in epoca clonarii, povestirile sale surprind cu un realism impresionant evolutia societatii germane de‑a lungul perioadei cuprinse intre anii 1900 si 2000.
Diversitatea de voci narative distincte ce se contopesc intr‑un intreg armonios, creind impresia unei simfonii corale, reliefeaza legatura indisolubila dintre istorie si identitatea personala.
Fie ca vorbesc despre aparitia radioului si a televiziunii, cele doua razboaie mondiale si perioadele de criza economica ce le‑au urmat, Jocurile Olimpice de la Berlin din 1936, marci germane reprezentative precum Volkswagen, Adidas sau Puma, intilnirea epocala dintre Martin Heidegger si Paul Celan, scindarea Germaniei si caderea Zidului Berlinului, despre poluare, grupari teroriste sau criza paternitatii in epoca clonarii, povestirile sale surprind cu un realism impresionant evolutia societatii germane de‑a lungul perioadei cuprinse intre anii 1900 si 2000.
Diversitatea de voci narative distincte ce se contopesc intr‑un intreg armonios, creind impresia unei simfonii corale, reliefeaza legatura indisolubila dintre istorie si identitatea personala.