Sociologia comunicării şi a spaţiului public

Epuizat din stoc
SKU
C191771
30.29 LEI

Detalii

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.


Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Polirom
Colecție COLLEGIUM.Sociologie. antropologie
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-1807-1
Număr de pagini 304
Formatul cărţii 16x23.5 cm
Data apariției 2011

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Sociologia comunicării şi a spaţiului public