O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.
Sociologia comunicării şi a spaţiului public
Epuizat din stoc
SKU
C191771
30.29 LEI
Detalii
Mai multe informații
Editura | Polirom |
---|---|
Colecție | COLLEGIUM.Sociologie. antropologie |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-46-1807-1 |
Număr de pagini | 304 |
Formatul cărţii | 16x23.5 cm |
Data apariției | 2011 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}