De mai bine de un secol, societatea venetiana descoperise gustul vacantelor la tara, unde, in frumosul peisaj al regiunii Veneto, isi construise odinioara superbele sale vile nobiliare arhitectul Palladio si unde, in vremea lui Goldoni, inflorise moda micilor vile, a caselor de vacanta – cum le-am numi azi –, in care mica burghezie isi permitea si ea luxul trandaviei, al intalnirilor mondene si al conversatiei. Iar acest ragaz vacantier devenise o marca sociala, care garanta o anumita perceptie publica. Iar perceptia publica, «reputatia», este valoarea maxima a societatii venetiene din vremea lui Goldoni si principala obsesie a personajelor sale.
Detalii
Mai multe informații
Editura | Humanitas |
---|---|
Colecție | Biblioteca italiana |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-50-4190-8 |
Număr de pagini | 472 |
Formatul cărţii | 13x20 |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2012 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}