Teoria clasei de lux

Epuizat din stoc
SKU
C152337
63.30 LEI

Detalii

O viaţă fără griji, în care principalul scop este acela de a pierde vremea. Dar nu oricum, ci cât mai spectaculos. De aici şi consumerismul, căruia Veblen i-a dat potrivitul nume de „consum ostentativ”.
Hainele, hrana, arta, chiar şi partenerul de viaţă sunt semne ale bunăstării şi ele trebuie să fie cât mai bătătoare la ochi.

Se dă o luptă între clasa industrială, al cărei motor este instinctul artizan, şi clasa de lux, dominată de instinctul de pradă – altfel spus, între cei care fac şi cei care îşi arogă dreptul de proprietate. Iar cei din urmă, ne spune Veblen, sunt mult mai adaptaţi pentru supravieţuire.

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Publica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1931-16-6
Traducător Smaranda Nistor
Număr de pagini 344
Formatul cărţii 14.5 x 20.5 cm
Tip copertă Cartonat
Data apariției 2009

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Teoria clasei de lux
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!