Ca sa ne convinga, Jacques Séguéla isi reaminteste discutii cu presedinti de state, cu directori de companii, cu tovarasi din copilarie.Mai mult, detaliaza efervescent principiile altor teritorii ale spiritualitatii moderne decat publicitatea. Caci, daca, “lumea in care stirea senzationala e mai importanta decat viata unui om care si-a pierdut capul”, salvarea nu poate veni decat de la miracol, miracolul comunicarii
Un fiu al publicitatii
Epuizat din stoc
SKU
C145907
Preț special
23.12 LEI
Preț standard
30.83 LEI
Detalii
Mai multe informații
Editura | Publica |
---|---|
Colecție | Business |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-88365-7-0 |
Traducător | Dora Duta |
Număr de pagini | 240 |
Formatul cărţii | 14.5x20.5 cm |
Data apariției | 2008 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
-
-
Proba de caracter. Sa intelegem esenta leadershipului prin literaturaPreț special 32.51 LEI Preț standard 43.34 LEI
-
Sfarsitul advertisingului asa cum il stimPreț special 22.40 LEI Preț standard 29.86 LEI