Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate.
Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica raman doua ghiduri esentiale si vitale atat pentru generatiile de azi cat si pentru cele viitoare de profesionisti in publicitate. Citind aceste doua capodopere veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in realitate in urma cu mai bine de 70 de ani.
"Nimanui n-ar trebui sa i se permita sa aiba de-a face cu publicitatea pana cand nu a citit de sapte ori aceasta carte (Publicitate stiintifica). Mie mi-a schimbat viata." (David Ogilvy)
Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica raman doua ghiduri esentiale si vitale atat pentru generatiile de azi cat si pentru cele viitoare de profesionisti in publicitate. Citind aceste doua capodopere veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in realitate in urma cu mai bine de 70 de ani.
"Nimanui n-ar trebui sa i se permita sa aiba de-a face cu publicitatea pana cand nu a citit de sapte ori aceasta carte (Publicitate stiintifica). Mie mi-a schimbat viata." (David Ogilvy)