Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
Epuizat din stoc
SKU
C143031
9.17 LEI
Pe scurt
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing.
Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.
Editura | Polirom |
---|---|
Colecție | Practic |
Ediția cărții | I |
ISBN | 973-46- 0417-1 |
Traducător | Catalina Grosu |
Număr de pagini | 320 |
Formatul cărţii | 13x20 cm |
Data apariției | 2006 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login