Branding. Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)

Epuizat din stoc
SKU
C197287
15.07 LEI
Pe scurt
Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind citat frecvent şi în publicaţii ca New York Times şi BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cărţii Trump University Marketing 101.
Cărţile Şcolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice şi simple despre elementele de bază ale afacerilor în stilul Trump — de succes. Fiecare carte este scrisă de un expert renumit în domeniu, cu un „Cuvânt înainte“ aparţinându-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare dată, ilustrate prin exemple din viaţa reală, oferite fie de Trump, fie de alţi directori executivi din organizaţia sa. Perfecte pentru oricine vrea să-şi dezvolte afacerile, fără a avea masterate sau doctorate, aceste cărţi inteligente oferă sfaturi din lumea reală a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obţine în nicio şcoală de afaceri — experienţa.

Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
Colecție Capital
Ediția cărții I
ISBN 978-606-588-290-4
Traducător Cătălin-Alexandru Georgescu
Număr de pagini 320
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsBranding. Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)
Rating-ul tău