BrandSimple

Epuizat din stoc
SKU
C159839
47.20 LEI
Pe scurt
În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.
Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.

În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.

Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.
Mai multe informații
EdituraPublica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1931-10-4
Traducător Mihaela Sofonea
Număr de pagini 336
Formatul cărţii 14.5 x 20.5 cm
Data apariției 2010
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsBrandSimple
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!