Branduri senzoriale

Epuizat din stoc
SKU
C146305
44.95 LEI
Pe scurt
Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom: şase paşi în adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigenţele secolului XXI.
Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.

Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.
Mai multe informații
EdituraPublica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978-973-88750-9-8
Traducător Mihaela Sofonea
Număr de pagini 304
Formatul cărţii 14.5 x 20.5 cm
Data apariției 2009
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsBranduri senzoriale
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!