Cartea feţelor. Revoluţia Facebook în spaţiul social
în stoc
SKU
HU000358/1
9.17 LEI
Pe scurt
Influenţează social media lumea politică şi modul în care suntem guvernaţi? Cum ne-am fi luat informaţiile despre cutremurul, tsunami-ul şi accidentul nuclear din Japonia? De ce anumite acţiuni strâng mii de susţinători, în timp ce altele se îneacă în anonimat?
Am pornit în documentarea şi scrierea acestei cărţi cu câteva întrebări în minte. Altele s-au conturat pe parcurs. Ce schimbă social media? De ce spunem că Facebook e o revoluţie? Dacă n-am fi avut Twitter şi Facebook, s-ar fi petrecut lucrurile la fel în Tunisia, în Egiptul care s-a scuturat de dictatura lui Mubarak, în Republica Moldova? Influenţează social media lumea politică şi modul în care suntem guvernaţi? Cum ne-am fi luat informaţiile despre cutremurul, tsunami-ul şi accidentul nuclear din Japonia? De ce anumite acţiuni strâng mii de susţinători, în timp ce altele se îneacă în anonimat? Cum ne afectează faptul că suntem conectaţi toată ziua la ceea ce spun şi ce fac prietenii? Prietenii virtuali, sau reali? Cum schimbă social media jurnalismul şi ce pot face gazetarii? Mi-am pus toate aceste întrebări (şi altele) şi am încercat să văd ce răspunsuri pot găsi. Am stat de vorbă cu zeci de oameni, le-am cerut părerea şi am vrut să le înţeleg poveştile.“ (Alexandru-Brăduţ ULMANU)
„Unii îşi pun CV-ul pe Facebook, alţii fac campanii altruiste, firmele se promovează - egoist, dar cu o componentă altruistă, fiindcă nimeni nu le-ar lua mesajele bombastice în seamă -, politicienii români încearcă să strângă voturi, politicienii americani reuşesc să strângă voturi şi, mai ales, toată lumea îşi pune pe Facebook pozele din concediu. Despre toate acestea vorbeşte Brăduţ Ulmanu, care a testat un număr apreciabil din cele 600 de milioane de moduri în care exista prin 2011 ceva numit Facebook.“ (Iulian COMĂNESCU)
„Unii îşi pun CV-ul pe Facebook, alţii fac campanii altruiste, firmele se promovează - egoist, dar cu o componentă altruistă, fiindcă nimeni nu le-ar lua mesajele bombastice în seamă -, politicienii români încearcă să strângă voturi, politicienii americani reuşesc să strângă voturi şi, mai ales, toată lumea îşi pune pe Facebook pozele din concediu. Despre toate acestea vorbeşte Brăduţ Ulmanu, care a testat un număr apreciabil din cele 600 de milioane de moduri în care exista prin 2011 ceva numit Facebook.“ (Iulian COMĂNESCU)
Editura | Humanitas |
---|---|
Colecție | Spaţii publice |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-50-3008-7 |
Număr de pagini | 280 |
Formatul cărţii | 13 x 20 cm |
Data apariției | 2012 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login