Ce-ar face Google?

Epuizat din stoc
SKU
C166995
44.95 LEI
Pe scurt
Despre schimbările radicale pe care internetul le-a generat în cultura noastră, în marketing şi în publicitate.
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a înţelege natura acestei schimbări şi şansele pe care ni le oferă nu cred că există o companie mai potrivită decât Google. Sper ca cei care lucrează în alte domenii să-şi dea seama că nu există decât două reacţii posibile la schimbare: să i te opui sau să o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta în fiecare zi. […]


Google vede lumea într-un fel cu totul diferit. Nu încearcă să apere vechile reguli – dimpotrivă, îşi ia libertatea să creeze lucruri noi. Vechea formulă este: creează – posedă – controlează. În timp ce formula Google e: organizează – adaugă valoare – permite-le altora să aibă succes.


De la Google putem învăţa să dezvoltăm platforme care le permit utilizatorilor să creeze valoare. [...] Şi ne mai învaţă noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piaţă, consultându-i astfel pe clienţi şi pe utilizatori şi invitându-i să colaboreze.


Lecţia Google: trebuie să le ieşi în întâmpinare oamenilor, nu să aştepţi să te caute ei." (Jeff Jarvis)
Mai multe informații
EdituraPublica
Colecție Internet
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1931-40-1
Traducător Irina Henega
Număr de pagini 360
Formatul cărţii 14,5 x 20,5 cm
Data apariției 2010
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsCe-ar face Google?
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!