Comunicare în limba română. Caiet de lucru. Clasa a II-a

Epuizat din stoc
SKU
a262800
28.90 LEI
Pe scurt
Comunicare în limba română pentru clasa a II-a este un instrument de învățare util atât pentru lucrul acasă, individual, cât și pentru lucrul în clasă. Structurat în 9 unități de învățare, caietul de lucru propune exerciții variate, organizate gradual, de la simplu la complex, dar și activități distractive, care valorifică experiența concretă a elevului. Cu ajutorul acestora, elevul va învăța să identifice semnificația unui mesaj, să participe cu interes la dialoguri, să formuleze mesaje (în scris sau oral), precum și să scrie și să vorbească corect. Pe lângă unitățile de învățare, caietul conține o evaluare inițială, o recapitulare finală, precum și secțiuni de autoevaluare, care îl fac pe elev conștient de procesul de învățare și îl încurajează să-și verifice constant progresul.
Mai multe informații
EdituraBooklet
ISBN 6421763011722
Număr de pagini 128
Formatul cărţii 20.5 x 26 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsComunicare în limba română. Caiet de lucru. Clasa a II-a
Rating-ul tău

Comunicare în limba română pentru clasa a II-a este un instrument de învățare util atât pentru lucrul acasă, individual, cât și pentru lucrul în clasă. Structurat în 9 unități de învățare, caietul de lucru propune exerciții variate, organizate gradual, de la simplu la complex, dar și activități distractive, care valorifică experiența concretă a elevului. Cu ajutorul acestora, elevul va învăța să identifice semnificația unui mesaj, să participe cu interes la dialoguri, să formuleze mesaje (în scris sau oral), precum și să scrie și să vorbească corect. Pe lângă unitățile de învățare, caietul conține o evaluare inițială, o recapitulare finală, precum și secțiuni de autoevaluare, care îl fac pe elev conștient de procesul de învățare și îl încurajează să-și verifice constant progresul.

Lucrarea este structurată în conformitate cu programa școlară, propunând o viziune integrată a domeniilor de studiu: comunicare orală (ascultare, vorbire, interacțiune), lectură, redactare, elemente de construcţie a comunicării.