Comunicare organizationala
Editura | Pro Universitaria |
---|---|
ISBN | 9786062613761 |
Număr de pagini | 420 |
Formatul cărţii | 18 x 25 cm |
Tip copertă | Brosata |
Data apariției | 2021 |
Intr-un mediu din ce in ce mai concurențial, comunicarea organizaționala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitaților care asigura capitalizarea oportunitaților. In acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbarii.
Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica. Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizația sa-și atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel acțiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul și negocierea. De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea și renunța la „razboiul pentru putere”.
Validate your login