Comunicare organizationala

în stoc
SKU
a229201
68.00 LEI
Pe scurt
Intr-un mediu din ce in ce mai concurențial, comunicarea organizaționala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitaților care asigura capitalizarea oportunitaților. In acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbarii. Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica. Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizația sa-și atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel acțiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul și negocierea. De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea și renunța la „razboiul pentru putere”.
Mai multe informații
EdituraPro Universitaria
ISBN 9786062613761
Număr de pagini 420
Formatul cărţii 18 x 25 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2021
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsComunicare organizationala
Rating-ul tău

Intr-un mediu din ce in ce mai concurențial, comunicarea organizaționala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitaților care asigura capitalizarea oportunitaților. In acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbarii.

Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica. Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizația sa-și atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel acțiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul și negocierea. De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea și renunța la „razboiul pentru putere”.