Comunicarea 2.0

în stoc
SKU
a272825
42.00 LEI
Pe scurt
La douăzeci de ani de la apariția Facebook, dezbaterea despre impactul revoluției tehnologice digitale a atins cote intense, căci revoluția, în sine, a luat sfârșit, dar efectele ei proliferează. Astăzi, sistemele de inteligența artificială, algoritmii, Big Data, platformele digitale, înțelese drept cadre dominante ale vieții sociale și politice, au devenit elementele sine qua non pentru comunicarea publică. Polarizarea și tendințele de radicalizare, de închidere sub convingeri puternice, sunt influențate de platformele online, de acțiunea algoritmică, dar răspunsul nu stă doar în reglementare prin legi și nici în așteptarea unor noi tehnologii, care să remedieze condițiile comunicării politice. Comunicarea 2.0, ediție nouă, este o invitație la a trata realist pericolele, dar și posibilitățile transformării digitale continue.
Mai multe informații
EdituraMeridiane Publishing
Ediția cărții a II-a
ISBN 978-606-956-780-7
Număr de pagini 270
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsComunicarea 2.0
Rating-ul tău

La douăzeci de ani de la apariția Facebook, dezbaterea despre impactul revoluției tehnologice digitale a atins cote intense, căci revoluția, în sine, a luat sfârșit, dar efectele ei proliferează. Astăzi, sistemele de inteligența artificială, algoritmii, Big Data, platformele digitale, înțelese drept cadre dominante ale vieții sociale și politice, au devenit elementele sine qua non pentru comunicarea publică. Polarizarea și tendințele de radicalizare, de închidere sub convingeri puternice, sunt influențate de platformele online, de acțiunea algoritmică, dar răspunsul nu stă doar în reglementare prin legi și nici în așteptarea unor noi tehnologii, care să remedieze condițiile comunicării politice. Comunicarea 2.0, ediție nouă, este o invitație la a trata realist pericolele, dar și posibilitățile transformării digitale continue.

Cartea Comunicarea 2.0 aflată acum la cea de a 2-a ediţie este concepută ca un manual pentru studenţii de la specializările din domeniul ştiinţe ale comunicării. Aceasta prezintă şi clarifică noțiuni și concepte noi lansate odată cu apariţia unor schimbări tehnologice din domeniul comunicării, cum ar fi inteligenţa artificială (AI). Autorul se îndreaptă spre anumite zone din comunicarea digitală urmărind mai ales arii cum sunt:

 - Comunicarea politică online,
 - Comunicarea prin platformele social media în jurnalism,
 - Comunicarea online şi democraţia,
 - Comunicarea şi marketingul de gherilă.

Într-o perioadă în care abundenţa informaţională a devenit derutantă şi poate deforma realitatea, acest volum permite cititorului să descifreze şi să înţeleagă corect anumite situaţii de comunicare pe care le întâlneşte în fiecare zi. În plus, clarificările terminologice ajută studenţii şi cititorii să aprecieze dimensiunea şi puterea comunicării online. - Georgeta Drulă