Concurenţa într-o lume plată
Epuizat din stoc
SKU
C143909
47.20 LEI
Pe scurt
Într-o lume plată, totul se schimbă … mai ales calităţile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu constă doar în forţa companiei în sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta.
Aflaţi secretul companiei Li & Fung, cea care şi-a dovedit succesul înregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare şi alte bunuri destinate mărcilor de renume şi retailerilor – fără a deţine nici măcar o singură fabrică.
Victor Fung, William Fung şi Jerry Wind dezvăluie modul în care Li & Fung a înlocuit infrastructura „de modă veche” şi punctele de lucru care aveau un număr imens de angajaţi cu o reţea fluidă care poate crea, fabrica şi livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului în această lume este un set de principii destinate „orchestrării reţelei”, descris pentru prima dată în această carte. Autorii examinează felul în care aceste principii pot fi aplicate în procesul de fabricare, în servicii, precum şi în alte industrii. Vă arată cum puteţi construi şi orchestra propria reţea de talie mondială.
* Concuraţi „reţea vs. reţea“ – şi câştigaţi!
* Creaţi o „mică-mare“ companie care combină proporţia cu mobilitatea.
* Stabiliţi relaţii la distanţă, dar strânse, cu furnizorii.
* Menţineţi echilibrul între control şi putere, stabilitate şi inovaţie.
* Gestionaţi „urcuşurile şi coborâşurile“ din lumea plată – începând de la politică până la terorism.
Victor Fung, William Fung şi Jerry Wind dezvăluie modul în care Li & Fung a înlocuit infrastructura „de modă veche” şi punctele de lucru care aveau un număr imens de angajaţi cu o reţea fluidă care poate crea, fabrica şi livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului în această lume este un set de principii destinate „orchestrării reţelei”, descris pentru prima dată în această carte. Autorii examinează felul în care aceste principii pot fi aplicate în procesul de fabricare, în servicii, precum şi în alte industrii. Vă arată cum puteţi construi şi orchestra propria reţea de talie mondială.
* Concuraţi „reţea vs. reţea“ – şi câştigaţi!
* Creaţi o „mică-mare“ companie care combină proporţia cu mobilitatea.
* Stabiliţi relaţii la distanţă, dar strânse, cu furnizorii.
* Menţineţi echilibrul între control şi putere, stabilitate şi inovaţie.
* Gestionaţi „urcuşurile şi coborâşurile“ din lumea plată – începând de la politică până la terorism.
Editura | Publica |
---|---|
Colecție | Business |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-88750-6-7 |
Traducător | Eliza Bădescu |
Număr de pagini | 288 |
Formatul cărţii | 14.5 x 20.5 cm |
Data apariției | 2009 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login