Confesiunile unui om de pricing. Cum influențează prețurile totul

în stoc
SKU
HU003448/1
57.00 LEI
Pe scurt

„Aceasta este cea mai bună carte despre problemele practice legate de stabilirea prețurilor.“ — PHILIP KOTLER

Hermann Simon, cel mai important expert global în strategia de pricing, ne arată în confesiunile sale cum funcționează acest proces misterios și cum, prin intermediul prețurilor, putem să maximizăm valoarea atât pentru companie, cât și pentru clienți. De-a lungul unei cariere remarcabile ca profesor, antreprenor și consultant în management pentru companii mari și mici din întreaga lume, Hermann Simon a învățat de la laureați ai Premiului Nobel și de la experți de renume în domeniul managementului și a ajutat numeroși manageri și executivi de top să folosească pricingul ca modalitate de a crea piețe noi, de a-și dezvolta afacerile și de a obține un avantaj competitiv pe termen lung. În această carte, adresată atât consumatorilor, cât și oamenilor de afaceri, Hermann Simon ne dezvăluie secretele practicilor de pricing și ne împărtășește din înțelepciunea sa, care ne va schimba pentru totdeauna modul în care privim prețurile.

Mai multe informații
EdituraHumanitas
Ediția cărții I
ISBN 978-973-50-8032-7
Traducător Costin Ciora
Număr de pagini 360
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă broșată
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsConfesiunile unui om de pricing. Cum influențează prețurile totul
Rating-ul tău

„Aceasta este cea mai bună carte despre problemele practice legate de stabilirea prețurilor.“ — PHILIP KOTLER

Hermann Simon, cel mai important expert global în strategia de pricing, ne arată în confesiunile sale cum funcționează acest proces misterios și cum, prin intermediul prețurilor, putem să maximizăm valoarea atât pentru companie, cât și pentru clienți. De-a lungul unei cariere remarcabile ca profesor, antreprenor și consultant în management pentru companii mari și mici din întreaga lume, Hermann Simon a învățat de la laureați ai Premiului Nobel și de la experți de renume în domeniul managementului și a ajutat numeroși manageri și executivi de top să folosească pricingul ca modalitate de a crea piețe noi, de a-și dezvolta afacerile și de a obține un avantaj competitiv pe termen lung. În această carte, adresată atât consumatorilor, cât și oamenilor de afaceri, Hermann Simon ne dezvăluie secretele practicilor de pricing și ne împărtășește din înțelepciunea sa, care ne va schimba pentru totdeauna modul în care privim prețurile.

„Hermann Simon este un model de succes profesional de lungă durată, iar Costin Ciora îi calcă pe urme. Ambii combină excelent teoria și practica într-un domeniu care ne implică pe toți. Confesiunile unui om de pricing ne duce în culisele mecanismelor comerciale și ne ajută să luăm decizii mai bune, indiferent de care parte a prețului ne aflăm.“ — OCTAVIAN PANTIȘ, antreprenor, autor, consultant

„Hermann Simon este «The Pricing Man» și o figură de referință în acest domeniu. Cu peste 40 de ani de experiență în cercetarea și practica prețurilor, colaborând cu companii din întreaga lume și din toate do­meniile importante, el deține cunoștințele necesare pentru a ajuta organizațiile mari, medii și mici să-și îmbunătățească abilitățile în materie de pricing.“ — KEVIN MITCHEL, președinte al Societății Profesionale de Pricing

HERMANN SIMON, fondator și președinte onorific al companiei Simon-Kucher & Partners, este specialist în strategie, marketing și pricing, fiind totodată și singurul expert de origine germană din Thinkers50 Hall of Fame, top ce cuprinde cei mai importanți specialiști în management din lume. În țările vorbitoare de limbă germană a fost votat cel mai influent expert în management, încă din 2005. Revista Cicero l-a clasat între primii 100 în topul celor mai influenți intelectuali. Înainte să se dedice în întregime consultanței în management, Hermann Simon a predat administrarea afacerilor și marketing la universitățile din Bielefeld (1979–1989) și Mainz (1989–1995). De asemenea, a fost profesor invitat la Harvard Business School, Stanford, London Business School, INSEAD, Keio University din Tokyo și Massachusetts Institute of Technology. Din 1995 până în 2009 a fost directorul executiv al companiei Simon-Kucher & Partners. Hermann Simon a publicat peste 35 de cărți, traduse în 27 de limbi, printre care și bestsellerurile internaționale Hidden Champions (1996) și Power Pricing (1997). Cartea Confesiunile unui om de pricing: Cum influențează prețurile totul a fost publicată în 2015. Cele mai recente cărți ale sale sunt Price Management (2019) și Beating Inflation (2022).

COSTIN CIORA, lector universitar doctor la Departamentul de analiză și evaluare economico-financiară din cadrul Academiei de Studii Economice din București, este consultant în strategie și analiză financiară de peste 15 ani, fiind implicat în numeroase proiecte din domeniul strategiei și al pricingului. Este de asemenea consultant și trainer în cadrul companiei de training Qualians, unde derulează proiecte de dezvoltare organizațională și strategie. Costin Ciora a derulat activități de cercetare la universități de business de top din Europa, precum Universitatea de Științe Economice din Viena (WU), Universitatea Dauphiné din Paris și Universitatea din Alicante. Este autorul cărților Analiza performanței prin creare de valoare (Editura Economică, 2013), Piața imobiliară și comportamentul investițional (Editura Economică, 2015), 12 ingrediente pentru productivitate (Editura Economică, 2017) și coautor al cărților Analiză economico-financiară a firmei (Editura Economică, 2014), Analiză și evaluare economico-financiară: Studii de caz (Editura ASE, 2016), precum și al Tratatului de analiză economico-financiară (Editura Academiei Române, 2021).