Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Epuizat din stoc
SKU
C194309
9.17 LEI
Pe scurt
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori.
Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Mai multe informații
EdituraPolirom
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-0743-3
Traducător Cristina Popa
Număr de pagini 456
Formatul cărţii 13x20 cm
Data apariției 2007
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsCum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!