Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Epuizat din stoc
SKU
C194309
9.17 LEI
Pe scurt
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori.
Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Editura | Polirom |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-46-0743-3 |
Traducător | Cristina Popa |
Număr de pagini | 456 |
Formatul cărţii | 13x20 cm |
Data apariției | 2007 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login