Cum să faci un ebook și să-l vinzi în profit

în stoc
SKU
a264114
59.00 LEI
Pe scurt
Daca te-ai gandit macar o singura data ca vrei sa faci ceva din punct de vedere financiar valorificand ceea ce scrii, cartea Cum sa faci un eBook si sa-l vinzi in profit iti va oferi o perspectiva noua asupra publicarii unei carti si transformarii scrisului tau intr-o sursa constanta de venit pasiv.
Mai multe informații
ISBN 9786303121970
Număr de pagini 206
Formatul cărţii 14 x 20 cm
Tip copertă broșată
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsCum să faci un ebook și să-l vinzi în profit
Rating-ul tău

Daca te-ai gandit macar o singura data ca vrei sa faci ceva din punct de vedere financiar valorificand ceea ce scrii, cartea Cum sa faci un eBook si sa-l vinzi in profit iti va oferi o perspectiva noua asupra publicarii unei carti si transformarii scrisului tau intr-o sursa constanta de venit pasiv.

 

Cartea se adreseaza autorilor si creatorilor de continut: poeti, scriitori, educatori, profesori, studenti, specialistilor din diverse domenii, celor care vor sa publice o carte in format eBook si, in general, pasionatilor de scris.

 

Daca esti autor, poti gasi raspunsuri la obiect despre procesul de publicare, de la cum se face un eBook valid pentru distributie la stabilirea pretului de vanzare, de la cum poti obtine un ISBN in nume propriu la cuantumul drepturilor de autor pe care le poti obtine in urma vanzarii. Printr-o multime de exemple practice, vei intelege cum poti genera valoare si cum o poti transmite cititorului tau, astfel incat sa generezi vanzari constante cu cartea ta si sa iti maximizezi profiturile. In acest sens, s-a acordat o atentie deosebita unui subiect caruia autorii, in general, ii acorda prea putina atentie - Mixul de marketing. Cinci elemente pe care daca reusesti sa le pui in echilibru, vei obtine cele mai bune rezultate cu cartea ta. Iar aceste cinci elemente sunt: produsul (cartea ta), pretul, plasamentul (sau distributia), promovarea si pozitionarea cartii (cum iti va percepe cititorul cartea). Tot acest mix de marketing graviteaza in jurul publicului tinta (cititorul tau). Odata ce vei invata sa-l identifici, poti spune ca ai facut jumatate din vanzare.