Designul lucrurilor de zi cu zi
Epuizat din stoc
SKU
C160444
44.95 LEI
Pe scurt
Aspecte de design ale secolului XX.
Deseori ne aflăm în faţa unei uşi care nu se deschide din prima încercare. La propriu. Pentru că trebuie să tragem sau să împingem, nu se ştie. Sau suntem în faţa unui aparat cu multe butoane şi butonaşe, care nu ştim exact la ce servesc. Eroare de design, ne spune autorul acestei cărţi, care susţine că designul trebuie să ţină cont de nevoile utilizatorului şi de principiile psihologiei cognitive.
Bestseller în Statele Unite, tradusă în 8 limbi, Designul lucrurilor de zi cu zi este un manual perfect în care sunt discutate pe larg aspectele cognitive ale designului, cu exemple de design corect şi incorect şi reguli simple pe care designerii le pot folosi pentru a îmbunătăţi relaţia dintre utilizator şi obiecte de toate felurile, de la maşini şi calculatoare până la telefoane şi uşi.
"Designul se poate să fie limita superioară a avantajului competitiv. Cartea aceasta e o bucurie: amuzantă şi extrem de importantă."
(Tom Peters)
Donald Arthur Norman este profesor emerit de ştiinţe cognitive la University of California şi profesor de ştiinţe informatice la Northwestern University, unde e co-director al Segal Design Institute şi al programului de MBA + Engineering al Kellogg School şi Northwestern Engineering.
Este consultant pentru mai multe companii, printre care boardul editorial al faimoasei Encyclopædia Britannica şi Chicago Institute of Design. În prezent, se ocupă de consultanţă, profesorat şi scris, fiind autorul a peste 12 cărţi despre design şi despre psihologia cognitivă, printre care Emotional Design, The Invisible Computer şi Design of Future Things.
E co-fondator al Nielsen Norman Group, o firmă de consultanţă pentru companiile care-şi doresc „umanizarea” produselor şi serviciilor. A fost vicepreşedinte al Grupului de Tehnologie Avansată din cadrul Apple Computer şi director la Hewlett Packard.
Bestseller în Statele Unite, tradusă în 8 limbi, Designul lucrurilor de zi cu zi este un manual perfect în care sunt discutate pe larg aspectele cognitive ale designului, cu exemple de design corect şi incorect şi reguli simple pe care designerii le pot folosi pentru a îmbunătăţi relaţia dintre utilizator şi obiecte de toate felurile, de la maşini şi calculatoare până la telefoane şi uşi.
"Designul se poate să fie limita superioară a avantajului competitiv. Cartea aceasta e o bucurie: amuzantă şi extrem de importantă."
(Tom Peters)
Donald Arthur Norman este profesor emerit de ştiinţe cognitive la University of California şi profesor de ştiinţe informatice la Northwestern University, unde e co-director al Segal Design Institute şi al programului de MBA + Engineering al Kellogg School şi Northwestern Engineering.
Este consultant pentru mai multe companii, printre care boardul editorial al faimoasei Encyclopædia Britannica şi Chicago Institute of Design. În prezent, se ocupă de consultanţă, profesorat şi scris, fiind autorul a peste 12 cărţi despre design şi despre psihologia cognitivă, printre care Emotional Design, The Invisible Computer şi Design of Future Things.
E co-fondator al Nielsen Norman Group, o firmă de consultanţă pentru companiile care-şi doresc „umanizarea” produselor şi serviciilor. A fost vicepreşedinte al Grupului de Tehnologie Avansată din cadrul Apple Computer şi director la Hewlett Packard.
Editura | Publica |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-1931-19-7 |
Traducător | Mihaela Sofonea |
Număr de pagini | 360 |
Formatul cărţii | 14.5 x 20.5 cm |
Data apariției | 2010 |
Scrie o recenzie
Validate your login