Economia Thank You

Epuizat din stoc
SKU
C904154
49.56 LEI
Pe scurt

„O carte pentru cei cărora le pasă cu adevărat. Încă o dată, Gary ne arată cu generozitate calea, ne învață prin forța exemplului propriu și face ca adevărul vorbelor sale să pară mai evident ca niciodată. Cumpără această carte pentru șeful tău ignorant!” Seth Godin, autor Ești de neînlocuit?, (Publica, 2012)

„Comunicarea directă s-a întors. Când societatea a eliminat legăturile apropiate, personale și profesionale, care existau în comunitățile mai vechi și mai mici, oamenii au ajuns ca niște furnici răspândite pe masa de picnic – foarte ocupați, foarte puternici, dar prea departe unul de altul pentru a putea realiza ceva împreună. Acum, Internetul s-a maturizat, așa că puterea rețelelor de socializare le poate ajuta pe furnici să se adune sub masă, unde vor fi suficient de puternice pentru a o trage după ele dacă vor. Orice om de afaceri care nu vede consecințele acestei comunicări directe potențiale, are ochii închiși.” Gary Vaynerchuk


„A-ți arăta recunoștința este secretul care stă la temelia unui business sustenabil, iar Gary ne arată mai bine ca oricine altul de ce acest lucru contează acum mai mult ca niciodată. Dacă vrei să conduci o afacere de succes este obligatoriu să citești această carte.” Fred Wilson, cofondator Union Square Ventures


„Gary Vaynerchuk este unul dintre antreprenorii care au descoperit și folosit rolul pasiunii în afaceri. Ca întotdeauna, acest personaj inspiră și amuză. Ești dator față de tine însuți cu lectura acestei cărți!” Tony Hsieh, autor Cum să livrezi fericire, (Publica, 2011)


„O carte pentru cei cărora le pasă cu adevărat. Încă o dată, Gary ne arată cu generozitate calea, ne învață prin forța exemplului propriu și face ca adevărul vorbelor sale să pară mai evident ca niciodată. Cumpără această carte pentru șeful tău ignorant!” Seth Godin, autor Ești de neînlocuit?, (Publica, 2012)


„Dacă strategiile de social media vor avea succes, nu se va întâmpla datorită platformei; se va întâmpla pentru că recunoști că așteptările clienților și cultura acestora se pot schimba.” Gary Vaynerchuk

Mai multe informații
EdituraPublica
Ediția cărții I
ISBN 978-606-8360-20-1
Traducător Dan Bălănescu
Număr de pagini 256
Formatul cărţii 14,5 x 20,5 cm
Tip copertă paperback
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsEconomia Thank You
Rating-ul tău