Emotii coplesitoare

în stoc
SKU
a272789
Preț special 54.00 LEI Preț standard 72.00 LEI
Pe scurt
Sentimentele apăsătoare, debilitante, dau năvală adesea în viața fiecăruia dintre noi. Nu e de mirare că ajungem să ne simțim stingheri și blocați, cu atât mai mult cu cât nu suntem mereu capabili să le identificăm sau să le dăm glas.
Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
Colecție Biblioterapia
Ediția cărții I
ISBN 978-606-441-685-8
Traducător Ilinca Ganga
Număr de pagini 368
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsEmotii coplesitoare
Rating-ul tău

Sentimentele apăsătoare, debilitante, dau năvală adesea în viața fiecăruia dintre noi. Nu e de mirare că ajungem să ne simțim stingheri și blocați, cu atât mai mult cu cât nu suntem mereu capabili să le identificăm sau să le dăm glas.

Emoțiile dificile, ne învață Liz și Mollie, nu sunt anormale. Autoarele ne iau de mână și ne îndrumă cu delicatețe, arătându-ne că avem puterea să ne acceptăm trăirile, să le înțelegem și să le controlăm.

Îmbinând cercetări bazate pe știință cu povești personale relevante și ilustrații savuroase, autoarele explică șapte stări psihice care ne pot bulversa și ne înarmează cu cele mai eficiente strategii pentru a găsi alinare, pentru a ne reechilibra viața și pentru a înfrunta viitorul având o perspectivă mai luminoasă.

Liz Fosslien este consultant de marketing și design. În prezent, conduce echipele de conținut și comunicare de la Humu, unde îi ajută pe lideri să facă pași mici către dezvoltarea de sine, asigurându-se că dobândesc abilitățile necesare pentru a construi echipe fluide emoțional și performante. A conceput și a condus ateliere pentru directori de la Google, LinkedIn și Adobe. Proiectele ei de scriere și vizualizare a datelor au apărut în The Economist, The Financial Times, la CNN și NPR.

Mollie West Duffy este expertă în comportament organizațional și dezvoltarea leadershipului. În trecut, a condus departamentul de design organizațional al companiei de inovație IDEO și a fost cercetător asociat la Harvard Business School. A lucrat cu diverse companii, oferind soluții pentru dezvoltarea organizațională și cultura la locul de muncă. Lucrările ei au fost incluse în Harvard Business Review, Fast Company și Entrepreneur și a predat cursuri de design la Stanford și USC.