Emotionomics. Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
Epuizat din stoc
SKU
C173146
54.13 LEI
Pe scurt
Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.
Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." (Philip Kotler)
Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." (Philip Kotler)
Editura | Publica |
---|---|
Colecție | Business |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978‑973‑1931‑38‑8 |
Traducător | Laura Sandu, Roxana Popescu |
Număr de pagini | 504 |
Formatul cărţii | 14,5 x 20,5 cm |
Data apariției | 2010 |
Scrie o recenzie
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!
Validate your login