Evaluarea Națională 2025 la finalul clasei a VI-a. Limbă și comunicare

în stoc
SKU
a274358
30.00 LEI
Pe scurt
Evaluarea Nationala 2025 la finalul clasei a VI-a. Limba si comunicare. 25 teste romana-engleza, 10 teste romana-franceza Avizat conform O.M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018. Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a 6-a care, la finalul anului scolar, vor sustine proba de Limba si comunicare din cadrul Evaluarii Nationale. Elaborata in conformitate cu programele scolare in vigoare, cartea cuprinde 35 de teste de evaluare transdisciplinara (25 teste Romana-Engleza si 10 teste Romana-Franceza) cu bareme de corectare si sugestii de rezolvare, dupa modelul Ministerului Educatiei. Probele de evaluare transdisciplinara sprijina elevul sa patrunda sensurile oricarui tip de text si sa dovedeasca intelegerea corecta a mesajului.
Mai multe informații
EdituraParalela 45
Ediția cărții I
ISBN 978-973-474-149-6
Număr de pagini 192
Formatul cărţii 20 x 26 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2024
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsEvaluarea Națională 2025 la finalul clasei a VI-a. Limbă și comunicare
Rating-ul tău

Evaluarea Nationala 2025 la finalul clasei a VI-a. Limba si comunicare. 25 teste romana-engleza, 10 teste romana-franceza

Avizat conform O.M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018.

Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a 6-a care, la finalul anului scolar, vor sustine proba de Limba si comunicare din cadrul Evaluarii Nationale. Elaborata in conformitate cu programele scolare in vigoare, cartea cuprinde 35 de teste de evaluare transdisciplinara (25 teste Romana-Engleza si 10 teste Romana-Franceza) cu bareme de corectare si sugestii de rezolvare, dupa modelul Ministerului Educatiei. Probele de evaluare transdisciplinara sprijina elevul sa patrunda sensurile oricarui tip de text si sa dovedeasca intelegerea corecta a mesajului.

Aceasta evaluare are deja o traditie de cativa ani in invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de invatare, iar parintilor, un reper al progresului scolar al propriilor copii.