Fluxul de idei

în stoc
SKU
a261132
59.00 LEI
Pe scurt
Fluxul de idei: numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave, dar putini intelegem cum se nasc ele, de fapt. Inovatia nu apare dintr-un sprint sau dintr-un hackathon, ci este rezultatul maximizarii fluxului de idei. Jeremy Utley si Perry Klebahn ofera o strategie demonstrata pentru a genera idei grozave (pe cont propriu sau cu echipa ta) si pentru a determina rapid care dintre ele sunt demne de implementare.
Mai multe informații
EdituraPublica
ISBN 978-606-722-573-0
Traducător Iulia Bertea-Nani
Număr de pagini 344
Formatul cărţii 15 x 21 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsFluxul de idei
Rating-ul tău
Fluxul de idei: numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit.
 
Toti ne dorim idei grozave, dar putini intelegem cum se nasc ele, de fapt. Inovatia nu apare dintr-un sprint sau dintr-un hackathon, ci este rezultatul maximizarii fluxului de idei. Jeremy Utley si Perry Klebahn ofera o strategie demonstrata pentru a genera idei grozave (pe cont propriu sau cu echipa ta) si pentru a determina rapid care dintre ele sunt demne de implementare.
 
Bazandu-se pe decenii de experienta in conducerea acceleratorului de afaceri Launchpad de la Stanford si in oferirea de consultanta unora dintre cele mai inovatoare organizatii din lume, precum Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty si Hyatt, ei te vor invata cum:
• sa depasesti capcane de gandire periculoase;
• sa gasesti inspiratie in locuri neasteptate;
• sa-ti determini propriul creier sa fie mai creativ;
• sa proiectezi si sa pui in aplicare experimente accesibile;
• sa-ti alimentezi conducta de inovatie;
• sa-ti eliberezi potentialul creativ, precum si potentialul celorlalti.

Poate ti s-a intamplat sa treci printr-o scadere a fluxului de idei. Ai stat vreodata intr-o sala de sedinte tacuta, cu o tabla pe jumatate goala si un obiectiv de afaceri nerealizat? Cu sistemul dovedit prezentat in aceasta carte, antreprenorii, managerii si liderii vor invata cum sa acceseze la cerere idei surprinzatoare si valoroase si cum sa alimenteze conducta creativa cu idei revolutionare.