Fundamentele Marketingului

Epuizat din stoc
SKU
C113095
9.08 LEI
Pe scurt
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii.
Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura: I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale. Grafica: Alexandru Novac Editor: Adrian Golub
Mai multe informații
EdituraAll
Ediția cărții I
ISBN 978-973-571-693-6
Traducător Roxana Vidican
Număr de pagini 128
Formatul cărţii 10x16 cm
Data apariției 2007
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsFundamentele Marketingului
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!