Generatia Y. Generatia mileniului 3 si evolutia leadershipului
In Romania nu avem încă studii despre generaţia Y la locul de munca, deşi sociologii şi experţii în marketing s-au preocupat deja de comportamentul lor de consum, de mentalităţile şi alegerile lor. Din postura de manageri sau colegi ai lor, dacă facem parte din generaţia X (ca mine) sau baby boomers, tinerii acestei generaţii ne pot părea dificili, indisciplinaţi, individualişti, greu de motivat şi loializat, neserioşi şi nerăbdători – de exemplu, nu aşteaptă să dovedească înainte de a solicita o promovare, sau vor totul imediat. Unii chiar spunem despre ei că „se comportă ca şi când totul li se cuvine”.
In Romania nu avem încă studii despre generaţia Y la locul de munca, deşi sociologii şi experţii în marketing s-au preocupat deja de comportamentul lor de consum, de mentalităţile şi alegerile lor. Din postura de manageri sau colegi ai lor, dacă facem parte din generaţia X (ca mine) sau baby boomers, tinerii acestei generaţii ne pot părea dificili, indisciplinaţi, individualişti, greu de motivat şi loializat, neserioşi şi nerăbdători – de exemplu, nu aşteaptă să dovedească înainte de a solicita o promovare, sau vor totul imediat. Unii chiar spunem despre ei că „se comportă ca şi când totul li se cuvine”.
Editura | BMI |
---|---|
ISBN | 606-8038-08-7 |
Traducător | Tatiana Chera |
Număr de pagini | 239 |
Data apariției | 2016 |
Validate your login