Ghid pentru sedinte eficiente

în stoc
SKU
a231865
65.00 LEI
Pe scurt
Întâlniri care dau rezultate de fiecare dată! Cele patru componente pentru a organiza ședințe care să atingă obiectivele și să producă rezultate: scop, oameni, proces, conținut. Te afli în drum spre o ședință importantă? Te aștepți să fie productivă? Ține la îndemână cartea Ghid pentru ședințe eficiente și așteptările îți vor fi răsplătite.
Mai multe informații
EdituraPrior & Books
Ediția cărții I
ISBN 978-606-966-610-4
Traducător Nicoleta Dascalu
Număr de pagini 150
Formatul cărţii 12 x 18 cm
Tip copertă Cartonata
Data apariției 2022
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsGhid pentru sedinte eficiente
Rating-ul tău

Întâlniri care dau rezultate de fiecare dată!

Cele patru componente pentru a organiza ședințe care să atingă obiectivele și să producă rezultate: scop, oameni, proces, conținut.
Te afli în drum spre o ședință importantă? Te aștepți să fie productivă? Ține la îndemână cartea Ghid pentru ședințe eficiente și așteptările îți vor fi răsplătite.

Fiecare ședință are potențialul de a fi o interacțiune dinamică a creierelor uname. Posibilitățile de succes sunt nelimitate, însă, cu toate acestea, organizațiile se încăpățânează să rămână blocate în cămașa de forță a ordinii de zi, a monologurilor și a prezentărilor PowerPoin plictisitoare. 

Folosindu-se de darul extraordinar al comunicării, cu care a fost înzestrată, Helen și-a porpus ca în această carte să ne ajute să producem o schimbare pozitivă, de durată, în fiecare ședință la care participăm, pentru a ne asigura că aceasta va fi un real succes și va avea rezultatele scontate.

Cartea pune la dispoziție informații și raționamente care vă vor ajuta:

  • să dobândiți o perspectivă mai clară asupra ședințelor
  • să priviți ședințele într-o lumină nouă
  • să fiți mai hotărâți în ceea ce privește scopul ședințelor
  • să înțelegeți ce responsabilitate și ce impacte aveți în ședințe, în raport cu ceilalți participanți
  • să dați dovadă de inteligență în modul în care organizați ședințele
  • să faceți alegeri mai înțelepte cu privire la ce informații să împărtășiți.