Hackingul creșterii economice
Sean Ellis este CEO și cofondator al GrowthHackers.com, site-ul numărul unu în comunitatea online de hackeri ai creșterii, cu 1,8 milioane de utilizatori la nivel mondial. Sean a inventat termenul de „hacker al creșterii“ în 2010 și este organizatorul conferinței anuale a hackerilor creșterii. Oferă interviuri și ține regulat prelegeri pentru start-up-uri și companii din Fortune 100, publicând articole în The New York Times, The Wall Street Journal, WIRED, Fast Company, Inc.com sau TechCrunch.
Într-o lume a businessului dominată de competiția acerbă pentru atragerea unui număr cât mai mare de clienți, sunt esențiale creșterea rapidă a cotei de piață și dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis și Morgan Brown propun soluții pentru a transforma orice companie, indiferent de mărimea sau de specificul ei, într-una de succes, cu o poziție competitivă pe piață.
Nicio companie, indiferent de mărimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid în lipsa unei echipe responsabile cu creșterea. Însă pentru ca această echipă să dea rezultatele așteptate, ea trebuie să fie construită potrivit unui principiu fundamental, străin modului tradițional de organizare a companiilor: acela al colaborării interdepartamentale.
Lecția fundamentală a lui Ellis și Brown este aceea că, pentru a ohține o creștere rapidă și ireversibilă, trebuie să creăm echipe specifice, cu specialiăți din toate domeniile, capabili să lucreze împreună pentru același scop, cu deplină libertate de a testa și experimenta idei.
O carte extraordinară, care merită să stea printre cele mai importante lucrări despre dezvoltarea start-up-urilor.
O lectură obligatorie pentru toți cei din lumea afacerilor.
În peisajul tot mai haotic al businessului, în care poți pierde clienți cât ai clipi, iar piețele sunt perturbate în mod constant, identificarea soluțiilor de creștere este crucială pentru supraviețuire. Cartea de față le oferă companiilor o metodologie pentru dezvoltarea și optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-și crește cota de piață.
Nimic nu e mai important pentru o afacere decât să atragem utilizatori și clienți noi. Modul în care facem asta azi, când totul se desfășoară online, e total diferit de cum se proceda în trecut. Această carte vă învață cum să gândiți ca niște vânzători ai viitorului.
Editura | Curtea Veche |
---|---|
ISBN | 9786064408952 |
Traducător | Carmen Cuculescu |
Număr de pagini | 496 |
Formatul cărţii | 14.5 x 20.5 cm |
Tip copertă | cartonata |
Data apariției | 2021 |
height | 0 |
Nou | Nou |
Validate your login